Hoppa till innehåll Hoppa till meny Hoppa till meny
Karlskoga kommun

Besök oss
Katrinedalsgatan 4
Karlskoga

Våra öppettider (ordinarie):
Måndag - fredag 07.30 - 17.00

Servicecenter - din väg in i kommunen
0586-610 00
0586-622 00 - automatisk växel, säg namnet på den du söker så kopplas du automatiskt.
kommun@karlskoga.se

Fler kontaktuppgifter

Badhus och gym

Badhuset i Karlskoga heter Strandbadet.
Här finns bland annat morgonbad och motionssim.

Strandbadet har fyra bassänger.
Två av bassängerna är 25 meter och
den ena har ett hopptorn med en djup del.
Här finns även en grund undervisningsbassäng
och en plaskbassäng för de yngsta.

Strandbadet har även ett gym som
heter Träningspasset och en cafeteria.

Kontakt och öppettider

Strandbadet finns på Hertig Carls Allé 46-52.
För att veta våra öppettider ring oss på
telefonnummer 0586-612 20.

Uppdaterad 2019-04-24